Παρατηρήσεις για την επιλεγόμενη διαδικασία
Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος
Κρατήσεις
Τι να προσέξω
Καθεστώς Φ.Π.Α.
Σχετική νομολογία
Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ
Διάφορα

Τίτλος Δαπάνης

Αποζημίωση μελών και γραμματέως επιτροπής διαγωνισμών ανάθεσης μελετών (N.3316/05)  (Προτεινόμενη Ανάπτυξη Συναφούς Κωδικού ΔήμοςΝΕΤ)

ΚΑ Προϋπολογισμού  6132.01
Τι εγγράφεται στο ΚΑ

Στους Κ.Α. της υποκατηγορίας 613 «Αμοιβές τρίτων μη ελεύθερων επαγγελματιών» εγγράφονται έξοδα που καταβάλλονται σε φυσικά πρόσωπα που δεν έχουν την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία, μεταξύ των οποίων και τυχόν αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα (όπως συμβούλια, επιτροπές, φορολογικές επιτροπές, υπηρεσιακά συμβούλια).

Ο ΚΑ 6131 με τίτλο «Λοιπές αμοιβές τρίτων», μπορεί να περιλάβει οποιαδήποτε αμοιβή φυσικού προσώπου που δεν έχει την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία, και ταυτόχρονα δεν συνδέεται με τον οικείο δήμο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Τέτοιες μπορεί να είναι π.χ. αμοιβές σε εισηγητές σεμιναρίων.

Στον ΚΑ 6131 θα υπολογιστούν και οι δαπάνες για το προσωπικό των ΚΕΠ που απασχολείται με σύμβαση έργου.

Οι κωδικοί 6132-6134 περιλαμβάνουν δαπάνες σαφώς προσδιορισμένες.

[embed_object_post post_id="34" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Παρατηρήσεις για την επιλεγόμενη διαδικασία

Στο ΦΕΚ 192/8.5.2007 τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ.  δημοσιεύθηκε η Κοινή Απόφαση αριθμ. 2/17140/0022/17.4.07 των Υπουργών ΠΕΧΩΔΕ και Οικονομίας και Οικονομικών, κατ΄εξουσιοδότηση της παρ. 5 του άρθρου 21 του Ν. 3316/05.

1. Η απόφαση αυτή περιέχει ρυθμίσεις εντός των κειμένων διατάξεων περί αμοιβών συλλογικών οργάνων του δημοσίου, των ΟΤΑ Α΄και Β΄ βαθμού  και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου. Όπως προκύπτει από το άρθρο 1 της απόφασης οι αμοιβές των Επιτροπών που συγκροτούνται από φορείς που υπάγονται μεν στο Ν. 3316/2005, αλλά αποτελούν Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου (π.χ. ανώνυμες εταιρείες του δημόσιου τομέα) καθορίζονται κατά τις διατάξεις που διέπουν τη λειτουργία των προσώπων αυτών. 
2. Οι Επιτροπές Διαγωνισμού  του Ν. 3316/05 συγκροτούνται από την Προϊσταμένη Αρχή (Π.Α.) του φορέα (άρθρο 21 παρ. 1 του Ν. 3316/05) και η σχετική απόφαση πρέπει να αποστέλλεται για δημοσίευση στο ΦΕΚ, επειδή οι Επιτροπές είναι αμειβόμενες (βλέπετε σχετική πρόβλεψη στο άρθρο 5 παρ. 2 περ. ιβ΄ του Ν. 3469/2006). Αν η απόφαση δεν σταλεί για δημοσίευση, η συγκρότηση της Επιτροπής δεν πάσχει μεν (άρα εγκύρως διεξάγει το διαγωνισμό), αλλά δεν μπορεί να καταβληθεί η αμοιβή της. Για την εύρυθμη λειτουργία των Επιτροπών, πρέπει στην απόφαση συγκρότησης της Επιτροπής να καθορίζεται και ο μέγιστος αριθμός συνεδριάσεων εντός των οποίων πρέπει να ολοκληρωθεί το έργο της. Ο αριθμός αυτός πρέπει να υπολογίζεται με βάση τις δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπίσει στο έργο της η Επιτροπή.
3. Η αμοιβή των Επιτροπών ορίζεται κατά συνεδρίαση και ανέρχεται σε 44 ΕΥΡΩ ανά συνεδρίαση για τον Πρόεδρο και τα μέλη της και 40 για το γραμματέα. Τα ποσά αυτά ισχύουν για το τρέχον έτος 2007, ενώ από το επόμενος έτος θα αναπροσαρμόζονται  με βάση την κατ΄έτος εισοδηματική για το δημόσιο πολιτική (ολόκληρο το ποσοστό της θα υπολογίζεται για την αμοιβή του Προέδρου και των μελών της και 90% για τους γραμματείς). Η αμοιβή εκκαθαρίζεται μετά το πέρας των εργασιών της Επιτροπής με μέριμνα του Προέδρου της, ο οποίος συντάσσει και υπογράφει κατάσταση στην οποία βεβαιώνεται ο αριθμός των συνεδριάσεων που πραγματοποιήθηκαν εκτός του νομίμου ωραρίου και η αμοιβή, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα, την οποία δικαιούνται ο πρόεδρος, τα μέλη και ο γραμματέας.
4. Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κείμενες διατάξεις σχετικά με τις αμοιβές των εν γένει συλλογικών οργάνων του δημοσίου, δηλαδή το άρθρο 21 Ν.4354/15 οι οποίες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να εφαρμόζονται πιστά, ώστε να μην προκύπτει πρόβλημα κατά την εκκαθάριση των σχετικών αμοιβών.

Ιδιαίτερα επισημαίνονται τα εξής:
  α) Δεν μπορούν να πληρώνονται αμοιβές για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα, όπως είναι οι Επιτροπές Διαγωνισμών του Ν. 3316/05, αν δεν προκύπτει σαφώς ότι οι συνεδριάσεις έχουν διεξαχθεί εκτός του νομίμου ωραρίου των δημοσίων υπηρεσιών.
   β) Η κατ΄ έτος καταβαλλόμενη αμοιβή σε κάθε υπάλληλο ή ιδιώτη - εκπρόσωπο του ΤΕΕ για τις συνεδριάσεις των Επιτροπών Διαγωνισμού δεν μπορεί να υπερβαίνει ποσό που αντιστοιχεί σε 50 συνεδριάσεις. Συνεπώς, πρέπει να καταβάλλεται επιμέλεια να μην παραβιάζεται το παραπάνω όριο, γιατί στην περίπτωση αυτή η αμοιβή που αντιστοιχεί στις πέραν των 50 συνεδριάσεις περικόπτεται.

 

Δείτε και την ΥΠΕΧΩΔΕ εγκ.12/Δ17γ/10/76/Φ.Ν.439.3/16.05.2007: Απόφαση για αμοιβή Επιτροπών Διαγωνισμού συμβάσεων ανάθεσης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών (Ν. 3316/05).  

Για την αμοιβή των επιτροπών το έτος 2008 και μετά κατεβάστε την  Υπ. ΠΕΧΩΔΕ Εγκ. 3/Δ17γ/05/22/ΦΝ 439/13.02.2009 .

Δεν προβλέπεται αύξηση το έτος 2010 (Υπ. Υποδ. Μετ. & Δικτ. εγκ.7/Δ17γ/06/34/ΦΝ 439/17.02.2010)

Για το έτος 2011 δείτε την Υπ. Υποδομών Μεταφ. & Δικτ. εγκ. 3/Δ17γ/10/19/ΦΝ439/02.02.2011 Αναπροσαρμογή τιμής συντελεστή (τκ) του Κανονισμού Προεκτιμωμένων Αμοιβών Μελετών και Υπηρεσιών για το έτος 2011

Για το έτος 2012 δείτε την Υπ. Υποδομών Μεταφ. & Δικτ. εγκ. 5/ Δ17γ/01/27/Φ.Ν 439.6/21.02.2012.

Για το έτος 2013 δείτε την Υπ. Ανάπτυξης, Ανταγ., Υποδ., Μεταφ. & Δικτύων εγκ. 8/Δ17γ/01/34/ΦΝ 439.6/19.02.2013 και την Υπ. Ανάπτυξης, Ανταγ., Υποδ., Μεταφ. & Δικτύων εγκ. 10/Δ15γ/οικ/3676/04.03.2013.

 


Για το έτος 2014 δείτε την Υπ. Υποδομών Μεταφ. & Δικτ. εγκ.4/Δ17γ/02/24/ΦΝ 439.6/17.02.2014: Αναπροσαρμογή τιμής συντελεστή (τκ) του Κανονισμού Προεκτιμωμένων Αμοιβών Μελετών και Υπηρεσιών για το έτος 2014.

Σύμφωνα με την ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπ. Οικ. 2/14924/0022/01.04.2010, με τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ 1 του ν. 3833/10, από 1-3-2010,τα κάθε είδους μόνιμα ή προσωρινού χαρακτήρα συλλογικά όργανα (συμβούλια, επιτροπές, ομάδες εργασίας κλπ) του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α., τα οποία προβλέπονται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις ή συνιστώνται και συγκροτούνται με διοικητικές πράξεις, λειτουργούν εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των οικείων Υπηρεσιών ή σε χρόνο που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση και δεν καταβάλλεται καμία πρόσθετη αμοιβή ή αποζημίωση στα μέλη τους. Κατ' εξαίρεση, στους ιδιώτες-μέλη των ανωτέρω συλλογικών οργάνων, καθορίζεται αποζημίωση με απόφαση του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πενήντα (50) ευρώ ανά συνεδρίαση και μέχρι πενήντα (50) συνεδριάσεις ετησίως.

Σχετικό το υπ' αριθ. 2/21814/0022/18.05.2010 έγγραφο του ΥΠ.ΟΙΚ.

Οι ανωτέρω υπουργικές αποφάσεις δεν υπάγονται στις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 22 του ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/Α΄), δηλαδή δεν απαιτείται η σύμπραξη του Υπουργού Οικονομικών.
Με τις διατάξεις της παρ. 2 ορίζεται ότι σε εξαιρετικές περιπτώσεις, λόγω της ιδιαίτερης σημασίας των συλλογικών οργάνων του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α., για την οικονομία της χώρας ή την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και προκειμένου περί Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., με βάση το μέγεθος, τη σπουδαιότητα και τα στοιχεία του προϋπολογισμού τους, επιτρέπεται η λειτουργία τους εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας και εκτός του χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση και μπορεί να καθορίζεται αποζημίωση κατά μήνα ή κατά συνεδρίαση, με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού.
Επισημαίνεται ότι το σχέδιο της κοινής υπουργικής απόφασης, το οποίο θα προβλέπει την αποζημίωση των ανωτέρω συλλογικών οργάνων, θα πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά και από αιτιολογημένη γνώμη του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού για την τήρηση των ανωτέρω προϋποθέσεων, γνώμη η οποία θα συνεκτιμάται και από τον Υπουργό Οικονομικών.

 

Με την Ελ. Συν. Κλιμ. Τμ. 1 Πράξη 260/2018 κρίθηκε ότι η 17140/0022/17.4.2007 κοινή υπουργική απόφαση, εξακολουθεί να ισχύει συνεπώς οι Επιτροπές Διαγωνισμού επιτρεπτώς συνεδριάζουν και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των οικείων υπηρεσιών, στα δε μέλη και τον γραμματέα τους καταβάλλεται η προβλεπόμενη από την απόφαση αυτή αποζημίωση ανά συνεδρίαση

Για τα ανώτατα όρια αμοιβών  συλλογικών οργάνων δείτε την καρτέλα 6132 Αποζημίωση για συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές- Γενικά

Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος

1.  Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τον ορισμό της επιτροπής (Κ.Υ.Α. 2/17140/0022/17.4.07 ΦΕΚ 192/8.5.2007 τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ.)   (άρθρο 21 του Ν. 3316/05[υπ' αριθμ. 40700/06 (ΦΕΚ 1196/06 τεύχος Β') Κ.Υ.Α.]   και το ΦΕΚ τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ., στο οποίο δημοσιεύτηκε η απόφαση ορισμού της επιτροπής   (άρθρο 5 παρ. 2 περ. ιβ΄ του Ν. 3469/2006).

 

2. Κοινή απόφαση του καθ΄ ύλη αρμόδιου υπουργού για τον καθορισμό αποζημίωσης των μελών της επιτροπής. (Κ.Υ.Α. 2/17140/0022/17.4. 07 ΦΕΚ 192/8.5.2007 τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ. ) 

 

3. Βεβαίωση του Προέδρου του συλλογικού οργάνου ως προς τη συμμετοχή των μελών και την πραγματοποίηση των συνεδριάσεων εκτός υποχρεωτικού ωραρίου και σε χρόνο που δεν καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01, άρθρο 21 Ν.4354/15)

 

4. Βεβαίωση των μηναίων αποδοχών των δικαιούχων υπαλλήλων η οποία πρέπει να ανανεώνεται κάθε φορά που μεταβάλλονται οι αποδοχές. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01  , άρθρο 21 Ν.4354/15)

 

5. Υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου ότι το σύνολο των αποζημιώσεων ή αμοιβών που εισπράττει από συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές και ομάδες εργασίας δεν υπερβαίνει το 25% των συνολικών μηνιαίων αποδοχών της οργανικής θέσης του υπαλλήλου. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01 και άρθρο 21 Ν.4354/15)

 

6. Βεβαίωση της οικείας υπηρεσιακής μονάδας προσωπικού ότι κατέθεσε ο δικαιούχος σ' αυτήν, την υπεύθυνη δήλωση σε απλό τυποποιημένο χαρτί για το ακριβές ποσό που θα εισπράξει, την υπηρεσία που θα το καταβάλλει και την αιτία για την οποία καταβάλλεται. (άρθρο 6 παρ.3 Ν.1256/82)

 

7. Κατάσταση πληρωμής σε 3 αντίτυπα ή σε 4 για περισσότερους από ένα δικαιούχο, η οποία θα περιλαμβάνει: ονοματεπώνυμο συμμετεχόντων, ΑΦΜ, Μ.Κ. ή ιδιότητα (για το με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου προσωπικό και τους ιδιώτες), αριθμό συνεδριάσεων, προβλεπόμενη αμοιβή κατά συνεδρίαση, συνολικό ποσό αποζημίωσης, κρατήσεις, σύνολο κρατήσεων και καθαρό πληρωτέο ποσό στους δικαιούχους, υπογεγραμμένη από τους δικαιούχους. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01)

  8. Απόφαση Δημάρχου για την έγκριση της δαπάνης και τη διάθεση της πίστωσης (περίπτ.ε παρ.1 άρθρο 58 Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18)
   
Κρατήσεις

1. Υπέρ ΤΑΔΚΥ 4% εισφορά ασφαλισμένου. Για τους ασφαλισμένους μετά την 31/12/1992, εισφορά ασφαλισμένου 4% για εφάπαξ και 3% για επικουρική σύνταξη και εργοδότη 3% (άρθρο 37 παρ.1 Ν.2084/92, έγγραφο ΤΑΔΚΥ 6637)

Mετά την ψήφιση του Ν.3655/2008 (ΦΕΚ τ. Α' 58) και σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 84 παρ. 1 και 115 παρ. 1, το ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (Τ.Α.Δ.Κ.Υ.) διαχωρίστηκε στους κλάδους:
 α) Επικουρικής Ασφάλισης και
β) Πρόνοιας, οι οποίοι από 1/8/2008 εντάχθηκαν στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΕΑΔΥ) και Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ) αντίστοιχα σαν ΤΟΜΕΙΣ των Ταμείων αυτών.
Σύμφωνα δε με την υπ' αρ. Β/20102/17823/71/1-8-2008 απόφαση της Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1621/13-8-2008, τ. Β', οι πόροι καθώς και το σύνολο της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΤΑΔΚΥ, όπως έχουν διαμορφωθεί την 31/7/2008, κατανέμονται κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) στον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και κατά ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)

- ) Για ασφαλισμένους σε οργανισμό κύριας ασφάλισης μέχρι και την 31-12-1992

Εισφορά σε ποσοστό 4% επί του συνόλου των κάθε είδους αποδοχών, εκτός του κινήτρου απόδοσης. (άρθρο 98 Ν.Δ 4260/62, εγγ.ΤΑΔΚΥ 6122)
Η εισφορά 4% των παλαιών ασφαλισμένων, θα πρέπει να διαχωρίζεται, σύμφωνα με την άνω απόφαση της Υπουργού, κατά ποσοστό 75% - 25%, δηλαδή σε 3%, το οποίο θα αφορά τον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και σε 1%, το οποίο θα αφορά τον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. Τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να εμφανίζονται σε χωριστές στήλες στις μισθοδοτικές καταστάσεις (οι οποίες άμεσα θα πρέπει να διαμορφωθούν ανάλογα) και να κατατίθενται χωριστά στους προαναφερθέντες αντίστοιχους λογαριασμούς. Κατά τον ίδιο τρόπο και επίσης σε χωριστές στήλες θα πρέπει να επιμερίζεται και η τυχόν ΕΞΑΓΟΡΑ των παλαιών ασφαλισμένων. (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)


- ) Για ασφαλισμένους σε οργανισμό κύριας ασφάλισης μετά την 31 - 12 - 1992

Εισφορά υπαλλήλων σε ποσοστό 4% για το εφάπαξ βοήθημα και 3% για την επικουρική σύνταξη.

Εισφορά εργοδότη σε ποσοστό 3%. Υπολογίζονται επί του συνόλου των κάθε είδους αποδοχών, εκτός του κινήτρου απόδοσης. (Εγγ.ΤΑΔΚΥ 6122)

H εισφορά των νέων ασφαλισμένων, είναι ήδη επιμερισμένη: 6% για την επικουρική ασφάλιση (3% ασφαλισμένου + 3% εργοδότη) και 4% για το εφάπαξ (κλάδος πρόνοιας). Επομένως, τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να αποδίδονται στα αντίστοιχα Ταμεία καταθέτοντας τα ποσά στους σχετικούς λογαριασμούς, δηλαδή το 6% στον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και το 4% στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. Κατά τον ίδιο επίσης τρόπο θα επιμερίζεται και η ΕΞΑΓΟΡΑ των νέων ασφαλισμένων.(Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)

Για περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και τους τραπεζικούς λογαριασμούς κατάθεσης των κρατήσεων δείτε την (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)

2. Υπέρ ΤΥΔΚΥ

εισφορά ασφαλισμένου 2,55 και για κάθε έμμεσα ασφαλισμένο 1% και εισφορά εργοδότη 12,5% (άρθρο 1 ΠΔ 15/1978, άρθρα 35 και 55 Ν.2084/92)

3. Υπέρ δημοσίου εισφορά 6,67% για σύνταξη, μόνο για όσους διορίζονται από την 1/1/1993 και μετά, χωρίς να είχαν ασφαλισθεί μέχρι 31/12/1992 σε κανένα οργανισμό κύριας ασφάλισης (άρθρο 17 παρ.1 Ν.2084/1992, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.13 του άρθρου 8 του Ν. 2592/98, άρθρο 18 παρ.1 Ν.2084/1992, όπως η πρώτη αντικαταστάθηκε από την παρ.5 του άρθρου 5 του Ν. 2320/95)

4. Φόρος εισοδήματος σε ποσοστό 20 % επί του ποσού αμοιβής. (άρθρο 57 παρ.1γ του Ν.2238/94)

5. Κράτηση υπέρ του Μ.Τ.Π.Υ.
(άρθρο  27  του     π.δ.  422/1981).
Καταργείται από 1.1.2015 (υποπερίπτ. ιστ' της περίπτ. 2Α της υποπαρ. ΙΑ.3 του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/2014)

Για περισσότερα πατήστε εδώ

6. ΝΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ν.3986/2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υπάλληλοι που είναι ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ

 

Υπάλληλοι που είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ (και δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ) και καταβάλλουν την εισφορά υπέρ κλάδου ανεργίας της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν.δ. 2961/1954

Διατάξεις

Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης

 

2%

-

(παρ. 2α του άρθρου 38 του Ν.3986/2011)

 

Ειδική Εισφορά υπέρ ΤΠΔΥ - ΟΑΕΔ

1% (υπέρ ΤΠΔΥ)

Για τη διενέργεια ή μη της κράτησης 1% υπέρ ΟΑΕΔ, δείτε τη σχετική ενότητα, πατώνταςεδώ.

(παρ. 2β του άρθρου 38 του Ν.3986/2011)


Για περισσότερα σχετικά με τις εν λόγω εισφορές
πατήστε εδώ.

Τι να προσέξω  
Καθεστώς Φ.Π.Α.

Απαλλάσσεται του ΦΠΑ

Σχετική νομολογία

 

Ελ. Συν. Κλιμ. Τμ. 1 Πράξη 260/2018

Αμοιβές μελών Επιτροπών Διαγωνισμού συμβάσεων μελετών. Κατ’ επίκληση του άρθρου 17 του προϊσχύσαντος ν. 3205/2003 (Α΄ 297), στην παρ. 2 του οποίου διαλαμβάνεται αντίστοιχου περιεχομένου εξαίρεση με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 περί συνεδριάσεων εκτός ωραρίου, εκδόθηκε η 17140/0022/17.4.2007 κοινή υπουργική απόφαση, η οποία εξακολουθεί να ισχύει και ορίζει ότι οι Επιτροπές Διαγωνισμού επιτρεπτώς συνεδριάζουν και εκτός του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των οικείων υπηρεσιών, στα δε μέλη και τον γραμματέα τους καταβάλλεται η προβλεπόμενη από την απόφαση αυτή αποζημίωση ανά συνεδρίαση. Επομένως, σύμφωνα με τα ανωτέρω, οι υπάλληλοι – μέλη και γραμματείς της κριτικής επιτροπής αξιολόγησης Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού, για την αμοιβή των οποίων η οικ.26804/11 υπουργική απόφαση παραπέμπει στις γενικές διατάξεις περί αποζημιώσεων επιτροπών διαγωνισμού, μετά την έναρξη ισχύος του ν. 4354/2015, και δη κατά τον κρίσιμο χρόνο, δικαιούνται αποζημίωση όταν αυτή (επιτροπή) συνεδριάζει εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας, το ύψος της οποίας καθορίζεται από την προαναφερθείσα υπουργική απόφαση. 

 

Ελ. Συν Τμ. 1 Πράξη 19/2005 
Αποζημίωση των μετεχόντων στις επιτροπές πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων δήμου με διαγωνισμό ή επιλογή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994. Δεν υπολογίζεται σύμφωνα με την 2/46880/0022/2000 (φ.912 Β')κοινή υπουργική απόφαση, αφού η σχετική διάταξη αυτής, ως εκδοθείσα εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης, δεν εφαρμόζεται, αλλά σύμφωνα με την 2099006/12812/0022/1998 όμοια απόφαση (φ. 87')

Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ

 



[embed_object_post post_id="43" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας