Παρατηρήσεις για την επιλεγόμενη διαδικασία
Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος
Κρατήσεις
Τι να προσέξω
Καθεστώς Φ.Π.Α.
Σχετική νομολογία
Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ
Διάφορα

Τίτλος Δαπάνης Αποζημίωση μελών επιτροπής και γραμματέα επιτροπής επιλογής προσωπικού (Προτεινόμενη Ανάπτυξη Συναφούς Κωδικού ΔήμοςΝΕΤ)
ΚΑ Προϋπολογισμού  6132.02
Τι εγγράφεται στο ΚΑ

Στους Κ.Α. της υποκατηγορίας 613 «Αμοιβές τρίτων μη ελεύθερων επαγγελματιών» εγγράφονται έξοδα που καταβάλλονται σε φυσικά πρόσωπα που δεν έχουν την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία, μεταξύ των οποίων και τυχόν αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συλλογικά όργανα (όπως συμβούλια, επιτροπές, φορολογικές επιτροπές, υπηρεσιακά συμβούλια).

Ο ΚΑ 6131 με τίτλο «Λοιπές αμοιβές τρίτων», μπορεί να περιλάβει οποιαδήποτε αμοιβή φυσικού προσώπου που δεν έχει την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία, και ταυτόχρονα δεν συνδέεται με τον οικείο δήμο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας. Τέτοιες μπορεί να είναι π.χ. αμοιβές σε εισηγητές σεμιναρίων.

Στον ΚΑ 6131 θα υπολογιστούν και οι δαπάνες για το προσωπικό των ΚΕΠ που απασχολείται με σύμβαση έργου.

Οι κωδικοί 6132-6134 περιλαμβάνουν δαπάνες σαφώς προσδιορισμένες.

[embed_object_post post_id="34" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Παρατηρήσεις για την επιλεγόμενη διαδικασία

Σε κάθε Ο.Τ.Α. πρώτου βαθμού συνιστάται τριμελής επιτροπή, η οποία αποτελείται από έναν δημοτικό ή κοινοτικό σύμβουλο ή μέλος του διοικητικού συμβουλίου του νομικού προσώπου ή του Συνδέσμου ως Πρόεδρο και δύο Προϊσταμένους Διευθύνσεων ή Τμημάτων του οικείου Ο.Τ.Α. ως μέλη και ελλείψει αυτών, από άλλους μονίμους υπαλλήλους του ίδιου Ο.Τ.Α..

Η επιτροπή συγκροτείται με απόφαση του Δημάρχου ή του Προέδρου της Κοινότητας ή του Προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του νομικού προσώπου ή του Συνδέσμου. Με την ίδια απόφαση ορίζεται και ο γραμματέας της Επιτροπής. Έργο της Επιτροπής είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών και η κατάρτιση των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζεται αποζημίωση για τον Πρόεδρο, τα Μέλη και τον Γραμματέα της Επιτροπής.(άρθρο 5 παρ.4 του Ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138 Α΄).

Για την αποζημίωση της επιτροπής εκδόθηκε και ισχύει η Κ.Υ.Α. Αριθ. 2/60231/0022/05 (ΦΕΚ - 1863 Β/29-12-2005).

Σύμφωνα με την ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπ. Οικ. 2/14924/0022/01.04.2010, με τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ 1 του ν. 3833/10, από 1-3-2010, τα κάθε είδους μόνιμα ή προσωρινού χαρακτήρα συλλογικά όργανα (συμβούλια, επιτροπές, ομάδες εργασίας κλπ) του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α., τα οποία προβλέπονται από τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις ή συνιστώνται και συγκροτούνται με διοικητικές πράξεις, λειτουργούν εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των οικείων Υπηρεσιών ή σε χρόνο που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση και δεν καταβάλλεται καμία πρόσθετη αμοιβή ή αποζημίωση στα μέλη τους. Κατ' εξαίρεση, στους ιδιώτες-μέλη των ανωτέρω συλλογικών οργάνων, καθορίζεται αποζημίωση με απόφαση του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού, η οποία δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πενήντα (50) ευρώ ανά συνεδρίαση και μέχρι πενήντα (50) συνεδριάσεις ετησίως.

Σχετικό το υπ' αριθ. 2/21814/0022/18.05.2010 έγγραφο του ΥΠ.ΟΙΚ.

Οι ανωτέρω υπουργικές αποφάσεις δεν υπάγονται στις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 22 του ν. 2362/1995 (ΦΕΚ 247/Α΄), δηλαδή δεν απαιτείται η σύμπραξη του Υπουργού Οικονομικών.
Με τις διατάξεις της παρ. 2 ορίζεται ότι σε εξαιρετικές περιπτώσεις, λόγω της ιδιαίτερης σημασίας των συλλογικών οργάνων του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Διοικητικών Αρχών, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α., για την οικονομία της χώρας ή την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και προκειμένου περί Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α., με βάση το μέγεθος, τη σπουδαιότητα και τα στοιχεία του προϋπολογισμού τους, επιτρέπεται η λειτουργία τους εκτός του κανονικού ωραρίου εργασίας και εκτός του χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση και μπορεί να καθορίζεται αποζημίωση κατά μήνα ή κατά συνεδρίαση, με κοινή απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού.
Επισημαίνεται ότι το σχέδιο της κοινής υπουργικής απόφασης, το οποίο θα προβλέπει την αποζημίωση των ανωτέρω συλλογικών οργάνων, θα πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά και από αιτιολογημένη γνώμη του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού για την τήρηση των ανωτέρω προϋποθέσεων, γνώμη η οποία θα συνεκτιμάται και από τον Υπουργό Οικονομικών.
Με βάση τα ανωτέρω συνάγεται ότι οι προϋφιστάμενες αποφάσεις για την αποζημίωση παύουν να ισχύουν. Ενισχυτικό αυτής της άποψης είναι ότι στις παραγράφους 6 και 7 του ιδίου άρθρου του ιδίου νόμου ορίζεται μόνη εξαίρεση (για την ισχύ προηγούμενων ΚΥΑ) είναι οι διατάξεις που προβλέπουν αποζημιώσεις για τη διεξαγωγή και υποστήριξη των γενικών εξετάσεων εισαγωγής στην Ανώτερη και Ανώτατη Εκπαίδευση, καθώς και για τη διεξαγωγή των εξετάσεων που γίνονται από το ΑΣΕΠ.
Συνεπώς καταργούνται (εκτός εάν εκδοθεί νέα ΚΥΑ), οι αποζημιώσεις της παρούσας επιτροπής.

Όμως, σύμφωνα με την παρ 1 άρθρο 2 ν. 3812/10, οι προκηρύξεις για την πλήρωση θέσεων μονίμου προσωπικού και προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στις υπηρεσίες και στους φορείς της παραγράφου 1 του άρθρου 14 του ν. 2190/1994 εκδίδονται από το ΑΣΕΠ. Οι προκηρύξεις αυτές επιτρέπεται να εκδίδονται για φορείς όλης της χώρας ή ανά περιφέρεια, νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, δήμο, φορέα, κατηγορία και κλάδο ή ειδικότητα και να διακρίνονται σε προκηρύξεις για θέσεις για τις οποίες δεν απαιτούνται πρόσθετα προσόντα και σε προκηρύξεις για θέσεις για τις οποίες απαιτούνται πρόσθετα προσόντα.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον αυτή η επιτροπή είναι ουσιαστικά ανενεργή.

Για τα ανώτατα όρια αμοιβών  συλλογικών οργάνων δείτε την καρτέλα 6132 Αποζημίωση για συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές- Γενικά

Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος

1. Απόφαση του Δημάρχου για τον ορισμό τριμελούς επιτροπής για την κατάρτιση των πινάκων κατάταξης και τον έλεγχο των δικαιολογητικών των υποψηφίων (άρθρο 5 παρ.4 του Ν. 3345/2005 (ΦΕΚ 138 Α΄) και το ΦΕΚ Τεύχος τεύχος Υ.Ο.Δ.Δ., στο οποίο δημοσιεύτηκε η απόφαση ορισμού της επιτροπής   (άρθρο 5 παρ. 2 περ. ιβ΄ του Ν. 3469/2006).
Με το άρθρο 23 του Ν. 3801/09 ορίστηκε ότι οι αποφάσεις ορισμού των μελών των επιτροπών και συμβουλίων, που συνιστώνται στο πλαίσιο εφαρμογής του ν. 2190/1994, όπως κάθε φορά ισχύει, δεν δημοσιέυονται στην Εφημερίδα της κυβέρνησης.  

 

2. Κοινή απόφαση του καθ΄ ύλη αρμόδιου υπουργού για τον καθορισμό αποζημίωσης των μελών της επιτροπής.   - Κ.Υ.Α. Αριθ. 2/60231/0022/05 (ΦΕΚ - 1863 Β/29-12-2005). 
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 παρ 1 του ν. 3833/10 και την ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπ. Οικ. 2/14924/0022/01.04.2010, από 1-3-2010, ουσιαστικά καταργείται η παρούσα ΚΥΑ.

 

3. Βεβαίωση του Προέδρου του συλλογικού οργάνου ως προς τη συμμετοχή των μελών και την πραγματοποίηση των συνεδριάσεων εκτός υποχρεωτικού ωραρίου και σε χρόνο που δεν καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01 και άρθρο 17 παρ.5 του Ν.3205/03)

 

4.Βεβαίωση των μηναίων αποδοχών των δικαιούχων υπαλλήλων η οποία πρέπει να ανανεώνεται κάθε φορά που μεταβάλλονται οι αποδοχές. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01 και άρθρο 17 παρ.5 του Ν.3205/03)

 

5. Υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου ότι το σύνολο των αποζημιώσεων ή αμοιβών που εισπράττει από συμμετοχή σε συμβούλια, επιτροπές και ομάδες εργασίας δεν υπερβαίνει το πενήντα τοις εκατό (50%) των συνολικών μηνιαίων αποδοχών του υπαλλήλου, όπως προκύπτουν από τις τακτικές αποδοχές. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01 και άρθρο 15 Ν.2703/99 και άρθρο 17 παρ.5 του Ν.3205/03)

 

6. Βεβαίωση της οικείας υπηρεσιακής μονάδας προσωπικού ότι κατέθεσε ο δικαιούχος σ' αυτήν, την υπεύθυνη δήλωση σε απλό τυποποιημένο χαρτί για το ακριβές ποσό που θα εισπράξει, την υπηρεσία που θα το καταβάλλει και την αιτία για την οποία καταβάλλεται. (άρθρο 6 παρ.3 Ν.1256/82)

 

7. Κατάσταση πληρωμής σε 3 αντίτυπα ή σε 4 για περισσότερους από ένα δικαιούχο, η οποία θα περιλαμβάνει: ονοματεπώνυμο συμμετεχόντων, ΑΦΜ, Μ.Κ. ή ιδιότητα (για το με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου προσωπικό και τους ιδιώτες), αριθμό συνεδριάσεων, προβλεπόμενη αμοιβή κατά συνεδρίαση, συνολικό ποσό αποζημίωσης, κρατήσεις, σύνολο κρατήσεων και καθαρό πληρωτέο ποσό στους δικαιούχους, υπογεγραμμένη από τους δικαιούχους. (Αποφ.Υπ.Οικον. 2/37195/0026/01)

 

8. Απόφαση Δημάρχου για την έγκριση της δαπάνης και τη διάθεση της πίστωσης (περίπτ.ε παρ.1 άρθρο 58 Ν.3852/10, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 203 του Ν.4555/18)

  [embed_object_post post_id="35" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post] 
Κρατήσεις

1. Υπέρ ΤΑΔΚΥ 4% εισφορά ασφαλισμένου. Για τους ασφαλισμένους μετά την 31/12/1992, εισφορά ασφαλισμένου 4% για εφάπαξ και 3% για επικουρική σύνταξη και εργοδότη 3% (άρθρο 37 παρ.1 Ν.2084/92, έγγραφο ΤΑΔΚΥ 6637)

Mετά την ψήφιση του Ν.3655/2008 (ΦΕΚ τ. Α' 58) και σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 84 παρ. 1 και 115 παρ. 1, το ΤΑΜΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ (Τ.Α.Δ.Κ.Υ.) διαχωρίστηκε στους κλάδους:
 α) Επικουρικής Ασφάλισης και
β) Πρόνοιας, οι οποίοι από 1/8/2008 εντάχθηκαν στο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΕΑΔΥ) και Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ) αντίστοιχα σαν ΤΟΜΕΙΣ των Ταμείων αυτών.
Σύμφωνα δε με την υπ' αρ. Β/20102/17823/71/1-8-2008 απόφαση της Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1621/13-8-2008, τ. Β', οι πόροι καθώς και το σύνολο της κινητής και ακίνητης περιουσίας του ΤΑΔΚΥ, όπως έχουν διαμορφωθεί την 31/7/2008, κατανέμονται κατά ποσοστό εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) στον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και κατά ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)

- ) Για ασφαλισμένους σε οργανισμό κύριας ασφάλισης μέχρι και την 31-12-1992

Εισφορά σε ποσοστό 4% επί του συνόλου των κάθε είδους αποδοχών, εκτός του κινήτρου απόδοσης. (άρθρο 98 Ν.Δ 4260/62, εγγ.ΤΑΔΚΥ 6122)
Η εισφορά 4% των παλαιών ασφαλισμένων, θα πρέπει να διαχωρίζεται, σύμφωνα με την άνω απόφαση της Υπουργού, κατά ποσοστό 75% - 25%, δηλαδή σε 3%, το οποίο θα αφορά τον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και σε 1%, το οποίο θα αφορά τον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. Τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να εμφανίζονται σε χωριστές στήλες στις μισθοδοτικές καταστάσεις (οι οποίες άμεσα θα πρέπει να διαμορφωθούν ανάλογα) και να κατατίθενται χωριστά στους προαναφερθέντες αντίστοιχους λογαριασμούς. Κατά τον ίδιο τρόπο και επίσης σε χωριστές στήλες θα πρέπει να επιμερίζεται και η τυχόν ΕΞΑΓΟΡΑ των παλαιών ασφαλισμένων. (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)


- ) Για ασφαλισμένους σε οργανισμό κύριας ασφάλισης μετά την 31 - 12 - 1992

Εισφορά υπαλλήλων σε ποσοστό 4% για το εφάπαξ βοήθημα και 3% για την επικουρική σύνταξη.

Εισφορά εργοδότη σε ποσοστό 3%. Υπολογίζονται επί του συνόλου των κάθε είδους αποδοχών, εκτός του κινήτρου απόδοσης. (Εγγ.ΤΑΔΚΥ 6122)

H εισφορά των νέων ασφαλισμένων, είναι ήδη επιμερισμένη: 6% για την επικουρική ασφάλιση (3% ασφαλισμένου + 3% εργοδότη) και 4% για το εφάπαξ (κλάδος πρόνοιας). Επομένως, τα ποσοστά αυτά θα πρέπει να αποδίδονται στα αντίστοιχα Ταμεία καταθέτοντας τα ποσά στους σχετικούς λογαριασμούς, δηλαδή το 6% στον Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΕΑΔΥ και το 4% στον Τομέα Πρόνοιας Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων του ΤΠΔΥ. Κατά τον ίδιο επίσης τρόπο θα επιμερίζεται και η ΕΞΑΓΟΡΑ των νέων ασφαλισμένων.(Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)

Για περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και τους τραπεζικούς λογαριασμούς κατάθεσης των κρατήσεων δείτε την (Υπ. Απασχ. 64173/58757/17.10.2008)


2. Υπέρ ΤΥΔΚΥ

εισφορά ασφαλισμένου 2,55 και για κάθε έμμεσα ασφαλισμένο 1% και εισφορά εργοδότη 12,5% (άρθρο 1 ΠΔ 15/1978, άρθρα 35 και 55 Ν.2084/92)

3. Υπέρ δημοσίου εισφορά 6,67% για σύνταξη, μόνο για όσους διορίζονται από την 1/1/1993 και μετά, χωρίς να είχαν ασφαλισθεί μέχρι 31/12/1992 σε κανένα οργανισμό κύριας ασφάλισης (άρθρο 17 παρ.1 Ν.2084/1992, όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.13 του άρθρου 8 του Ν. 2592/98, άρθρο 18 παρ.1 Ν.2084/1992, όπως η πρώτη αντικαταστάθηκε από την παρ.5 του άρθρου 5 του Ν. 2320/95)

4. Φόρος εισοδήματος σε ποσοστό 20 % επί του ποσού αμοιβής. (άρθρο 57 παρ.1γ του Ν.2238/94)

5. Κράτηση υπέρ του Μ.Τ.Π.Υ.
(άρθρο  27  του     π.δ.  422/1981).

Καταργείται από 1.1.2015 (υποπερίπτ. ιστ' της περίπτ. 2Α της υποπαρ. ΙΑ.3 του άρθρου πρώτου του Ν. 4254/2014)

Για περισσότερα πατήστε εδώ

- ΝΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ν.3986/2011

 

 

 

 

 

 

 

 

Υπάλληλοι που είναι ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ

 

Υπάλληλοι που είναι ασφαλισμένοι στο ΙΚΑ (και δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ) και καταβάλλουν την εισφορά υπέρ κλάδου ανεργίας της παρ. 1 του άρθρου 32 του ν.δ. 2961/1954

Διατάξεις

Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης

 

2%

-

(παρ. 2α του άρθρου 38 του Ν.3986/2011)

 

Ειδική Εισφορά υπέρ ΤΠΔΥ - ΟΑΕΔ

1% (υπέρ ΤΠΔΥ)

Για τη διενέργεια ή μη της κράτησης 1% υπέρ ΟΑΕΔ, δείτε τη σχετική ενότητα, πατώνταςεδώ.

(παρ. 2β του άρθρου 38 του Ν.3986/2011)



Για περισσότερα σχετικά με τις εν λόγω εισφορές
πατήστε εδώ.

Τι να προσέξω  
Καθεστώς Φ.Π.Α.

Απαλλάσσεται του ΦΠΑ

Σχετική νομολογία

Ελ.Συν. Τμ.1 Πράξη 180/2008
Μη νόμιμη η συγκρότηση της Τριμελούς Επιτροπής Επιλογής προσωπικού Δήμου με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου μερικής απασχόλησης του ν.3250/2004, καθόσον συμμετείχε σ' αυτή αιρετό μέλος (Αντιδήμαρχος), χωρίς να προκύπτει, ότι ο αριθμός των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο δεν επαρκούσε για τη συγκρότηση της επιτροπής, όπως απαιτούν οι διατάξεις της Κ.Υ.Α. 52769/2004 (ΦΕΚ 1557 Β΄).

Ελ.Συν. Τμ.1 Πράξη 155/2008

Καταβολή αποζημίωσης στα μέλη των τριμελών επιτροπών, που συγκροτούνται, κατ' εφαρμογή της παρ.3 του άρθρου 6 του ν.3250/2004, για την επιλογή προσωπικού μερικής απασχόλησης σε κοινωνικές υπηρεσίες των Ο.Τ.Α. Μη νόμιμη, καθόσον δεν είναι δυνατή η καταβολή της ανωτέρω αποζημίωσης, ούτε με βάση τη γενική διάταξη του άρθρου 17 του ως άνω νόμου, αφού δεν έχει εκδοθεί η απαιτούμενη για την εφαρμογή της διάταξης αυτής απόφαση του καθ' ύλην αρμόδιου υπουργού, ούτε με βάση τις διατάξεις της Κ.Υ.Α. 2/60231/0022/2005 (ΦΕΚ 1863 Β'), αφού αυτή ρυθμίζει ρητά την καταβολή αποζημίωσης στα μέλη των επιτροπών, που συγκροτούνται για την επιλογή τακτικού προσωπικού σε ανταποδοτικές υπηρεσίες Ο.Τ.Α.

Ελ.Συν. Τμ.1 Πράξη 108/2008

Η συμμετοχή αιρετού μέλους σε επιτροπή επιλογής υποψηφίων δεν είναι νόμιμη, καθόσον από την 52769/18-10-2004 (ΦΕΚ 1557 Β΄) υπουργική απόφαση προβλέπεται η συμμετοχή αιρετού μέλους μόνο στην περίπτωση που δεν επαρκούν οι υπάλληλοι του δήμου και όχι όταν αυτοί είναι απασχολημένοι. Η λειτουργία παιδικών σταθμών συνιστά υπηρεσία κοινωνικού χαρακτήρα, η δε απαρίθμηση στο άρθρο 3 παρ.1 του ν.3250/2004, όπως αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 28 παρ.3 του ν.3536/2007, περιπτώσεων που εμπίπτουν στην ως άνω έννοια, είναι ενδεικτική.

Ελ. ΣυνΤμ. 1 Πράξη 19/2005 Εισηγητής: Κ. Ζώη, Πάρεδρος

Αποζημίωση των μετεχόντων στις επιτροπές πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων δήμου με διαγωνισμό ή επιλογή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2190/1994. Δεν υπολογίζεται σύμφωνα με την 2/46880/0022/2000 (φ.912 Β')κοινή υπουργική απόφαση, αφού η σχετική διάταξη αυτής, ως εκδοθείσα εκτός νομοθετικής εξουσιοδότησης, δεν εφαρμόζεται, αλλά σύμφωνα με την 2099006/12812/0022/1998 όμοια απόφαση (φ. 87')

Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ

 



[embed_object_post post_id="43" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας