Παρατηρήσεις και νομολογία για την επιλεγόμενη διαδικασία
Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος
Κρατήσεις
Τι να προσέξω
Καθεστώς Φ.Π.Α.
Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ
Διάφορα

 

Τίτλος Δαπάνης Δαπάνες φύλαξης κτιρίων
ΚΑ Προϋπολογισμού  6278
Τι εγγράφεται στο ΚΑ

Στους ΚΑ της υποκατηγορίας 627 εγγράφονται τα καταβαλλόμενα σε τρίτους έξοδα για την κάλυψη αναγκών ύδρευσης, καθαριότητας και φωτισμού δημοτικών κτιρίων κ.λπ.

Στον ΚΑ 6277 εγγράφονται οι δαπάνες συλλογής και μεταφοράς στερεών αποβλήτων και ανακυκλώσιμων υλικών, (κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 61 του ν. 3979/2011), με την ανάλυση της παραγράφου 4 του άρθρου 1 της παρούσης σε κατωτεροβάθμιους κωδικούς.

Στον ΚΑ 6278 εγγράφονται δαπάνες φύλαξης κτιρίων (άρθ. 21 παρ. 11 ν. 3731/2008).

Στον ΚΑ 6279 εγγράφονται λοιπές δαπάνες για ύδρευση, άρδευση, φωτισμό, καθαριότητα. Στον ίδιο ΚΑ εγγράφονται, μεταξύ άλλων, και οι δαπάνες για την πληρωμή κοινοχρήστων.

Η υποκατηγορία 627 διαφέρει από την υποκατηγορία 621 ως προς το ότι οι δαπάνες για την τελευταία χρησιμοποιούνται άμεσα στην παραγωγή των υπηρεσιών (βλ. ανωτέρω ΚΑ 621).

[embed_object_post post_id="34" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Παρατηρήσεις και νομολογία για την επιλεγόμενη διαδικασία Για το νομοθετικό καθεστώς και τη νομολογία σχετικά με τις δαπάνες φύλαξης κτιρίων πατήστε εδώ.
Δικαιολογητικά Χρηματικού Εντάλματος

Τα δικαιολογητικά είναι ίδια με εκείνα των υπηρεσιών.

 

[embed_object_post post_id="46" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post].

 

 

Επιπλέον για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών φύλαξης απαιτούνται

 

1. Αντίγραφο της άδειας του άρθρου 2 του Ν. 3707/2008, προκειμένου να αποδεικνύεται η νόμιμη λειτουργία της επιχείρησης παροχής υπηρεσιών ασφαλείας

 

 

2Προσφορά αναδόχου με τα απαιτούμενα στοιχεία (παρ.1 άρθρο 68 Ν.3863/2010, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 22 του Ν.4144/2013)

 

 

.  Πιστοποιητικό αναδόχου από τη Δ/νση Προγραμματισμού και Συντονισμού του Σ.ΕΠ.Ε. από το οποίο προκύπτουν οι πράξεις επιβολής προστίμου που έχουν εκδοθεί σε βάρος του (παρ.2β άρθρο 68 Ν.3863/2010, όπως προστέθηκε με την παρ.2 του άρθρου 22 του Ν.4144/2013)

 

 

. (για το χρονικό διάστημα που δεν καλύπτεται από το «Μητρώο Παραβατών Εταιρειών Παροχής Υπηρεσιών Καθαρισμού ή/και Φύλαξης»Ένορκη βεβαίωση νομίμου εκπροσώπου του αναδόχου ενώπιων συμβολαιογράφου, περί μη επιβολής σε βάρος τους πράξης επιβολής προστίμου για παραβιάσεις της εργατικής νομοθεσίας «υψηλής» ή «πολύ υψηλής» σοβαρότητας. (παρ.2δ άρθρο 68 Ν.3863/2010, όπως προστέθηκε με την παρ.2 του άρθρου 22 του Ν.4144/2013)

 

 

4Σύμβαση με τα απαιτούμενα στοιχεία  (παρ.3 άρθρο 68 Ν.3863/2010, όπως αναριθμήθηκε και αντικαταστάθηκε με την παρ.3 του άρθρου 22 του Ν.4144/2013)

 

Κρατήσεις Οι κρατήσεις είναι ίδιες με εκείνες των υπηρεσιών.
[embed_object_post post_id="48" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post].
Τι να προσέξω  
Καθεστώς Φ.Π.Α.  
Γνωμοδοτήσεις του ΝΣΚ

ΓνΝΣΚ 126/2014
Υποτροπή εργολάβου που να οδηγεί υποχρεωτικά στην καταγγελία της σύμβασης από την αναθέτουσα αρχή και στην κήρυξη του εργολάβου εκπτώτου κατά το άρθρο 68 παρ.7 του Ν.3863/2010 συντρέχει, όταν ο εργολάβος υποπέσει στην ίδια παράβαση στο πλαίσιο διαφορετικού και όχι του ίδιου ελέγχου. Η έννοια της υποτροπής προϋποθέτει ότι δόθηκε στον παραβάτη το χρονικό περιθώριο συμμόρφωσης με τις υποδείξεις των ελεγκτικών οργάνων. Εν προκειμένω οι τρεις παραβάσεις της ανωτέρω εταιρίας δεν θεωρούνται τελεσθείσες καθ' υποτροπή, διότι διαπιστώθηκαν κατά την ίδιο έλεγχο της 2.9.2013 και επί πλέον αφορούν διαφορετικές παραβάσεις, ενώ η παράβαση που διαπιστώθηκε κατά τον έλεγχο της 7.8.2013 και χαρακτηρίζεται ως «χαμηλής σοβαρότητας».

 

ΓνΝΣΚ 297/2012
α) Θα πρέπει να ματαιωθούν τα αποτελέσματα των διαγωνισμών και β) οι αποφάσεις θα πρέπει να φέρουν πλήρη και ειδική αιτιολογία και ειδικότερα ότι, η ματαίωση αποφασίζεται, για λόγους δημοσίου συμφέροντος (εξοικονόμηση ποσού) ενόψει του αντικειμενικού γεγονότος της ουσιώδους μείωσης του εργοδοτικού κόστους του προσωπικού, που προκύπτει από την πρόβλεψη των μειώσεων, από 14-2-2012, κατά 22% και κατά 32%, στα κατώτατα όρια μισθών και ημερομισθίων της ισχύουσας Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ.6 του άρθρου 1 του Ν. 4046/2012 και της πράξης 6 της 28-2-2012 του Υπουργικού Συμβουλίου, την οποία (μείωση) δεν έλαβε υπόψη της η αρμόδια Υπηρεσία κατά την σύνταξη της προϋπολογισθείσας δαπάνης και την έκδοση των σχετικών προκηρύξεων, που συνέβησαν σε προγενέστερο της ως άνω νομοθετικής ρύθμισης χρόνο. (ομοφ.)

ΓνΝΣΚ 460/2012 Τμ. Β2
1) Ανοικτός διαγωνισμός ανάδειξης αναδόχου για την φύλαξη των κτιρίων του ΕΚΠΑ, του οποίου έληξαν οι προσφορές πρέπει υποχρεωτικά να ματαιωθεί, και 2) Το ΕΚΠΑ, για την ικανοποίηση των άνω αναγκών του μπορεί κατ' επιλογή του: α) να προκηρύξει νέον επαναληπτικό ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, ή β) να προσφύγει στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, είτε με τις διατάξεις των άρθρων 21 και 22 του Π.Δ. 118/2007, εφόσον συντρέχουν και κατεπείγοντες λόγοι δημοσίου συμφέροντος, μη οφειλόμενοι σε υπαιτιότητά του, είτε με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Π.Δ. 60/2007, με δημοσίευση ή μη προκήρυξης, κατά τα προεκτεθέντα. 

 

[embed_object_post post_id="43" post_title="undefined"]embed_object_post[/embed_object_post]

Επιστροφή στην κορυφή της σελίδας