Υποβολή στοιχείων σε Υπουργείο Εσωτερικών

Ι. Υποβολή στοιχείων γενικά
ΙΙ. Υποβολή στοιχείων αποχωρήσεων και προσλήψεων τακτικού προσωπικού
ΙΙΙ. Υποβολή στοιχείων στελέχωσης οργανικών μονάδων
IV. Αποστολή απολογιστικών στοιχείων δαπανών των δήμων για το έτος 2012
V. Παροχή στοιχείων για ένταξη έργων Περιφερειών και Δήμων σε ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης
VI. Hλεκτρονική καταγραφή των οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ)
VII. Αποστολή στοιχείων για αναρρωτικές άδειες υπαλλήλων

VIII. Επισκόπηση δαπανών


Ι. Υποβολή στοιχείων γενικά
Οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης υποβάλλουν στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης στοιχεία για το προσωπικό τους, τακτικό και έκτακτο και για την οικονομική τους κατάσταση και διαχείριση, καθώς και όμοια στοιχεία για τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και τις κάθε είδους επιχειρήσεις τους, με σκοπό τη δημιουργία Βάσης Δεδομένων για το σύνολο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού.
Τα ανωτέρω στοιχεία υποβάλλονται, μέσω της οικείας Περιφέρειας και μετά από σχετικό έλεγχό τους από αυτή, στο Υπουργείο Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και κοινοποιούνται στην οικεία Τοπική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων και στην Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας.
Η μη παροχή ή η καθυστέρηση παροχής των στοιχείων τιμωρείται με πρόστιμο που επιβάλλεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, σε βάρος του Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης, το οποίο ανέρχεται από πέντε τοις εκατό (5%) έως δεκαπέντε τοις εκατό (15%) των Κ.Α.Π., του άρθρου 25 του Ν. 1828/1989 ανάλογα με τη συχνότητα και τη βαρύτητα της παράβασης και το οποίο παρακρατείται κατά την κατανομή των Κ.Α.Π. του επόμενου έτους, στον οικείο Ο.Τ.Α..
Ο τύπος, το περιεχόμενο των στοιχείων, ο χρόνος και τρόπος υποβολής τους, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια καθορίζονται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. (παρ.1 άρθρο 165 Ν.3463/06)

Με όμοια απόφαση καθορίζονται δείκτες αξιολόγησης της οικονομικής διαχείρισης των ανωτέρω φορέων, οι οποίοι συνοδεύουν τον προϋπολογισμό, καθώς και τον απολογισμό ή και τον ισολογισμό αυτών.
Στην ίδια απόφαση, ρυθμίζεται η διαδικασία και η εξειδίκευση του περιεχομένου της αξιολόγησης, οι στόχοι, η συχνότητα, οι δείκτες και η διάρκεια της μέτρησης της αποδοτικότητας της δράσης των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια. (παρ.2 άρθρο 165 Ν.3463/06)

Κατεβάστε την ΥΠΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ.: 30/34382-3.6.2009: Αποστολή οικονομικών στοιχειών στο ΥΠΕΣ από τους ΟΤΑ α΄βαθμού.




ΙΙ. Υποβολή στοιχείων αποχωρήσεων και προσλήψεων τακτικού προσωπικού
Με το ν. 3899/2010 ΦΕΚ 212/17-12-2010 «Επείγοντα μέτρα εφαρμογής του προγράμματος στήριξης της Ελληνικής οικονομίας» προβλέπεται για το έτος 2011 μια πρόσληψη ανά πέντε αποχωρήσεις. Προκειμένου να εφαρμοσθεί το μέτρο αυτό πρέπει στο τέλος κάθε τριμήνου να αποστέλλεται εγκαίρως ο συνολικός αριθμός των αποχωρήσεων και προσλήψεων τακτικού προσωπικού (μόνιμοι και ΙΔΑΧ) καθώς και οι υπηρετούντες στο τέλος του τριμήνου.
Ειδικά για τους νέους φορείς του «Καλλικράτη» απαιτείται ειδική οργάνωση (σύνδεσμοι στους παλαιούς φορείς από τους οποίους προέκυψαν) για τη συγκέντρωση και αποστολή των συγκεντρωτικών στοιχείων. Η οργάνωση και αποστολή των στοιχείων θα γίνει με ευθύνη αποκλειστικά των νέων φορέων (είτε πρόκειται για Αποκεντρωμένη Διοίκηση, είτε για ΟΤΑ α' και β' βαθμού).
Εφεξής, εκτός των γνωστών στοιχείων (προσλήψεις, αποχωρήσεις, υπηρετούντες) θα καταχωρίζονται και στοιχεία μετατάξεων ή μεταφοράς προσωπικού. Συγκεκριμένα θα καταχωρίζονται οι μετατάξεις προσωπικού από το στενό Δημόσιο Τομέα (Δημόσιες Υπηρεσίες, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ α' & β' βαθμού), καθώς και οι μετατάξεις - μεταφορές από το διευρυμένο Δημόσιο Τομέα (ΔΕΚΟ, ΚΝΠΙΔ κλπ). Οι μετατάξεις από φορείς του στενού Δημόσιου Τομέα (Δημόσιες Υπηρεσίες, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ α' & β' βαθμού) στον φορέα δεν λογίζονται ως προσλήψεις για το σκοπό της παρούσας εγκυκλίου. Οι μετατάξεις - μεταφορές από φορείς του διευρυμένου Δημόσιου Τομέα (ΔΕΚΟ, ΚΝΠΙΔ όπως ΟΣΕ κλπ) στον φορέα, θεωρούνται προσλήψεις και συνεπώς θα πρέπει να προστίθενται και στο αντίστοιχο πεδίο. Οι μετατάξεις προσωπικού από τον φορέα προς φορείς του στενού Δημόσιου Τομέα (Δημόσιες Υπηρεσίες, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ α' & β' βαθμού) δεν θεωρούνται αποχωρήσεις.
Ειδικότερα, η Δ/νση Δ/κού της έδρας κάθε Δήμου θα αποστείλει συγκεντρωτικά στοιχεία για το προσωπικό όλων των Υπηρεσιών της. Υπενθυμίζεται ότι στα συγκεντρωτικά στοιχεία των Δήμων θα συμπεριλαμβάνονται και τα ΝΠΔΔ τους (Βιβλιοθήκες, Παιδικοί Σταθμοί, ΚΑΠΗ κλπ). Επισημαίνεται ότι τυχόν μετατάξεις από Δημοτικές Επιχειρήσεις προς τον Δήμο ή τα ΝΠΔΔ του Δήμου (σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 40 του ν. 3801/2009) θα καταχωρηθούν ως μετατάξεις στο Δήμο και όχι ως προσλήψεις. (ΥΠ.ΕΣ.Α.&Η.Δ ΔΗΕΣ/Φ11.312/Γ.Γ5890/01.04.2011)



ΙΙΙ. Υποβολή στοιχείων στελέχωσης οργανικών μονάδων
Στο πλαίσιο των αναγκών πληροφόρησης του Υπουργείου αναφορικά με τα στοιχεία του ανθρώπινου δυναμικού που είτε στελεχώνει τις οργανικές μονάδες των Δήμων, είτε παρέχει υπηρεσίες σε αυτές βάσει σχετικής σύμβασης, το Υπουργείο καλεί τους Δήμους για την παροχή των δεδομένων που αναφέρονται στην Εγκύκλιο, εφαρμόζοντας τις σχετικές οδηγίες και υποβάλλοντας συμπληρωμένο το συνημμένο πρότυπο πίνακα στον ειδικό διαδικτυακό τόπο του ΥΠΕΣ που έχει δημιουργηθεί για τη συλλογή των στοιχείων που αφορούν θέματα του προσωπικού Τ.Α.
Επισημαίνεται ότι τα εν λόγω στοιχεία θα υποβληθούν άπαξ και στη συνέχεια θα συσχετισθούν, βάσει του Α.Φ.Μ κάθε υπαλλήλου, με τα αντίστοιχα δεδομένα που έχουν καταχωρήσει οι πιστοποιημένοι Διευθυντές Προσωπικού των Δήμων στην εφαρμογή του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου (εφεξής Μητρώο), ώστε να προκύψει μία ολοκληρωμένη και αναλυτική εικόνα του προσωπικού κάθε οργανικής μονάδας. Παράλληλα, η συμπλήρωση του συνημμένου πρότυπου πίνακα από τους Δήμους θα αποτελέσει το έναυσμα για τη διάθεση αξιόπιστων και ολοκληρωμένων στοιχείων στον Κεντρικό Κόμβο Διαλειτουργικότητας του Υπουργείου αναφορικά με τη στελέχωση των οργανικών μονάδων (ενότητα «ιεραρχία στοιχείων προσωπικού», αριθμός απασχολούμενων ανά οργανική μονάδα). Η παρακολούθηση της στελέχωσης, με επίκαιρα, συνοπτικά στοιχεία θα συνεχιστεί, σε μηνιαία βάση, μέσω του ανωτέρω Κόμβου. Σημειώνεται ότι η συμπλήρωση του πρότυπου πίνακα εκτιμάται ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα και εύκολα από τους Δήμους, καθότι τα στοιχεία που ζητούνται ήδη θα πρέπει να έχουν καταχωρηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες τους στο πληροφοριακό σύστημα (εφαρμογή) που διαθέτουν για την τήρηση των στοιχείων του «προσωπικού» που απασχολείται και μισθοδοτείται από αυτούς.
Συνεπώς είναι δυνατή η εξαγωγή των συγκεκριμένων στοιχείων από το σύστημα αυτό και η μαζική ενσωμάτωση / αντιγραφή τους στα κατάλληλα πεδία του συνημμένου πρότυπου πίνακα. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 21/23655/12.07.2017)

Η συμπλήρωση του πρότυπου αρχείου Πίνακα STELEXOSH17_ και ανάρτησή του στον ειδικό διαδικτυακό τόπο του ΥΠΕΣ για τη συλλογή των στοιχείων που αφορούν θέματα του προσωπικού Τ.Α. (https://aftodioikisi.ypes.gr), πρέπει να γίνει μέχρι τις 24 Ιουλίου 2017.

Στην εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ. 21/23655/12.07.2017 παρέχονται οδηγίες σχετικά με τη συμπλήρωση του πίνακα.
Με το υπ' αριθ. 27202/09.08.2017 έγγραφο του YΠ.ΕΣ. καλούνται να αποστείλουν τα στοιχεία οι φορείς που δεν έχουν ανταποκριθεί.


 

IV. Αποστολή απολογιστικών στοιχείων δαπανών των δήμων για το έτος 2012

Στο πλαίσιο της ανάγκης συλλογής και επεξεργασίας απολογιστικών στοιχείων αναφορικά με τη λειτουργία των οργάνων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προκειμένου να υποστηριχθεί ο θεσμικός ρόλος και λειτουργία τους και να υπάρξει μία τεκμηριωμένη αντιμετώπιση των ζητημάτων που τα αφορούν, παρακαλούνται οι Δήμοι να αποστείλουν συμπληρωμένο τον παρακάτω πίνακα, που αφορά σχετικά απολογιστικά στοιχεία έτους 2012, το ταχύτερο δυνατό και πάντως όχι αργότερα από τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013, στην ηλεκτρονική διεύθυνση k.rigas@ypes.gr  ή d.nasaina@ypes gr  

 

ΔΗΜΟΣ:

Απολογιστικά συγκεντρωτικά στοιχεία έτους 2012 (Ιαν. - Δεκ)

 

 

είδος δαπάνης

αριθμός οργάνων

ποσά

1

αντιμισθία Δημάρχου

1

 

2

συνολικό κόστος αντιμισθίας Αντιδημάρχων

 

 

3

αντιμισθία Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου

1

 

4

αποζημίωση δημοτικών συμβούλων για τη συμμετοχή τους στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής

 

 

5

έξοδα κίνησης Προέδρων Συμβουλίων Τοπικών Κοινοτήτων και Δημοτικών Κοινοτήτων

 

 

6

 

έξοδα παράστασης Προέδρων Νομικών Προσώπων του Δήμου

 

 

 

7

 

δαπάνη μισθοδοσίας ειδικών συμβούλων - συνεργατών Δημάρχου

 

 

8

δαπάνη μισθοδοσίας ιδιαίτερου γραμματέα Δημάρχου

1

 

9

δαπάνη μισθοδοσίας Γενικού Γραμματέα Δήμου

1

 

Κ)

αντιμισθία Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης

 

 

 

Σύνολο.............................. (ΥΠ.ΕΣ. οικ.2196/17.01.2013)



V. Παροχή στοιχείων για ένταξη έργων Περιφερειών και Δήμων σε ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης 

Με το υπ' αριθ.  ΕΜΠ/44/01.08.2013 έγγραφο του ΥΠ.ΕΣ.καλούνται όλες οι Περιφέρειες και οι Δήμοι να επιλέξουν από ένα ώριμο έργο, που μέχρι την έκδοση του εγγράφου (01.08.2013) έχει όλες τις απαραίτητες άδειες δημοπράτησης, αναπτυξιακού χαρακτήρα, που δύναται να ολοκληρωθεί με ευρωπαϊκά κονδύλια της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου, προκειμένου η υλοποίηση του να υποστηριχθεί με κάθε δυνατό τρόπο, να επισπευσθεί και να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.
Συγκεκριμένα:
- Κάθε Περιφέρεια και Δήμος να γνωστοποιήσει ένα και μόνον «ώριμο» έργο, το σημαντικότερο κατ' αυτούς, με σύντομη περιγραφή αυτού (π.χ. στα στοιχεία της Πράξης ενδεικτικά να αναφέρεται: δικαιούχος, φυσικό αντικείμενο πράξης-σύντομη τεχνική περιγραφή, εκτιμώμενη χρονική διάρκεια υλοποίησης, προϋπολογισμός προτεινόμενης πράξης κ.λ.π.)
- Τα στοιχεία αυτά να έχουν συλλεχθεί και να έχουν αποσταλεί στο Υπουργείο Εσωτερικών, Γραφείο Υπουργού, Σταδίου 27, 101 83 Αθήνα, μέχρι και την Παρασκευή 30.08.2013.
Η υλοποίηση έργων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μέσω χρηματοδότησης από ευρωπαϊκά προγράμματα είναι απόλυτη προτεραιότητα.


 

VI. Hλεκτρονική καταγραφή των οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Με το υπ' αριθ.
51123/ΔΕ8838/24.11.2011 έγγραφο του Υπ. Αναπτυξ. Ανταγ. & Ναυτ. δόθηκαν οδηγίες για την πιλοτική ηλεκτρονική καταγραφή των οφειλών του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) με ημερομηνία έναρξης από την 1η Δεκεμβρίου 2011.
Στο πλαίσιο αυτό πραγματοποιήθηκε στις 08/11, στο ΥΠΑΑΝ, η πρώτη παρουσίαση του Πληροφοριακού Συστήματος Παρακολούθησης Οφειλών Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΣΥΠΟΔΕ).
Όλοι οι υπόλογοι - διαχειριστές έργων του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων θα πρέπει να διασυνδεθούν με το ΠΣΥΠΟΔΕ, το οποίο αποτελεί επέκταση του υφιστάμενου συστήματος ηλεκτρονικής υποβολής του ΠΔΕ, και να εισάγουν σε αυτό στοιχεία τιμολογίων ή ισοδύναμων εγγράφων για τα έργα που πληρώνουν.
Η ανωτέρω διαδικασία αφορά μεταξύ άλλων και εκπροσώπους των αρμόδιων υπηρεσιών των ΝΠΔΔ (συμπεριλαμβανομένων και των ΟΤΑ), που λειτουργούν ως υπόλογοι λογαριασμών έργων ΠΔΕ και εκπροσώπους των ΝΠΙΔ που χρηματοδοτούνται με τη διαδικασία της επιχορήγησης/χρηματοδότησης για έργα του ΠΔΕ.
Οι υπόλογοι διαχειριστές και οι εκπρόσωποι των Υπηρεσιών θα πρέπει να εισέλθουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://84.205.246.146:8080/esub4pdeconsole/reqister.zui, εισάγοντας τα στοιχεία τους στην κατηγορία ρόλου «Υπόλογος» για την έκδοση κωδικού πρόσβασης στο ΠΣΥΠΟΔΕ.
Αναλυτικές οδηγίες για τη χρήση του ΠΣΥΠΟΔΕ από τους υπολόγους διαχειριστές έργων υπάρχουν στο εγχειρίδιο οδηγιών που έχει αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.mou.gr/media/Documents/PDE/esubpde.doc.

Για την έκδοση και έγκριση του κωδικού οι υπόλογοι θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε σχετική λίστα που θα αποσταλεί από τον αρμόδιο διαχειριστή οφειλών του Φορέα στην Τράπεζα της Ελλάδας.
Σε συνέχεια του εγγράφου 51123/ΔΕ8838/24.11.2011 του Υπ. Αναπτυξ. Ανταγ. & Ναυτ.,το ΥΠ.ΕΣ. με το υπ' αριθ. 51783/12.12.2011 έγγραφό του ζητά από τους αρμόδιους φορείς να συμπληρώσουν πίνακες με τα στοιχεία των εκπροσώπων τους προκειμένου να οριστούν ως χρήστες του συστήματος για τις ΣΑΕ του Υπουργείου Εσωτερικών (ΣΑΤΑ, ΣΑΕ055, ΘΗΣΕΑΣ, ΣΑΕ355/8, ΣΑΕ055/8) μέσω των οποίων έχει επιχορηγηθεί ο φορέας.

Οι καταστάσεις θα πρέπει να αποσταλούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση s.mpesiou@ypes.gr το αργότερο μέχρι 16-12-2011.

Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία με το Υπουργείο Εσωτερικών (τηλ. 2131364515) διευκρινίζεται ότι η αποστολή των πινάκων μπορεί να γίνει
- είτε με συμπλήρωση των στοιχείων του εκάστοτε φορέα και αποκοπή και αποστολή μόνο των κελιών που τον αφορούν,
- είτε με συμπλήρωση των στοιχείων του εκάστοτε φορέα και αποστολή όλου του πίνακα ως έχει, αφήνοντας κενά τα υπόλοιπα κελιά που αφορούν άλλους φορείς.

 


VII. Αποστολή στοιχείων για αναρρωτικές άδειες υπαλλήλων

 

 

Κατόπιν γνωστοποίησης στο ΥΠ.ΕΣ. περιπτώσεων καθυστερήσεων, ακόμη και πολύμηνων, κατά την αποστολή από τις οικείες Διευθύνσεις Προσωπικού στις αρμόδιες Υγειονομικές Επιτροπές των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την έκδοση γνωματεύσεων και τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών στους υπαλλήλους κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 56 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007), παρακαλούνται οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού να μεριμνούν για την άμεση διαβίβαση των απαιτούμενων δικαιολογητικών στις αρμόδιες κατά περίπτωση υγειονομικές επιτροπές προκειμένου να αποφεύγονται καθυστερήσεις στην έκδοση των γνωματεύσεων και την έγκριση χορήγησης των αιτούμενων αναρρωτικών αδειών, οι οποίες αναιρούν κατ’ ουσίαν τον σκοπό θέσπισης της διαδικασίας παραπομπής σε υγειονομικές επιτροπές. (ΥΠ.ΕΣ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/106/οικ. 2098/14.01.2020)

 

Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 56 του Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 3528/2007) οι ίδιοι οι υπάλληλοι, σε περίπτωση ασθένειας τους, έχουν υποχρέωση έγκαιρης ενημέρωσης της Υπηρεσίας τους, ήτοι εντός επτά ημερών από την απουσία τους λόγω ασθένειας, η ενημέρωση δε περί αδυναμίας του υπαλλήλου προσέλευσης στην υπηρεσία λόγω ασθένειας, σύμφωνα με την παρ. 1, πρέπει να γίνεται την ίδια ημέρα. Επιπλέον, οι υπάλληλοι έχουν υποχρέωση υποβολής της σχετικής αίτησης μετά των απαραίτητων δικαιολογητικών προκειμένου στη συνέχεια οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού να είναι σε θέση να επεξεργαστούν εντός ευλόγου χρόνου τις σχετικές αιτήσεις και να προβούν στις δέουσες ενέργειες. (ΥΠ.ΕΣ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/106/οικ. 2098/14.01.2020)

 

Στο πλαίσιο αυτό και προκειμένου να διαπιστωθούν οι ενδεχόμενες αιτίες καθυστέρησης έγκρισης χορήγησης αναρρωτικών αδειών με σκοπό τη βελτίωση του υφιστάμενου νομικού πλαισίου, παρακαλούνται οι αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού ανά περίοδο έξι (6) μηνών να ενημερώνουν το ΥΠ.ΕΣ. στην ηλεκτρονική διεύθυνση hrm@ydmed.gov.gr για τα εξής:

-τα αιτήματα χορήγησης αναρρωτικών αδειών που έχουν υποβληθεί κατά το τελευταίο 6μηνο και χρήζουν παραπομπής στις Υγειονομικές Επιτροπές

-τις ημερομηνίες υποβολής των αιτημάτων

-την ημερομηνία παραπομπής κάθε αιτήματος στην αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή,

-την ημερομηνία εξέτασης κάθε αιτήματος από την αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή

-την ημερομηνία ενημέρωσης της οικείας Υπηρεσίας για την απόφαση της  Υγειονομικής Επιτροπής. (ΥΠ.ΕΣ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/106/οικ. 2098/14.01.2020)

 

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2019 καλούνται οι Δήμοι και τα ΝΠΔΔ αυτών να υποβάλουν τον σχετικό πίνακα στον διαδικτυακό τόπο ( https://aftodioikisi.ypes.gr/prosopiko_TA/ ), το αργότερο έως 25-1-2020. (ΥΠ.ΕΣ. 3898/20.01.2020)

 

Για το πρώτο εξάμηνο του 2020 καλούνται οι Δήμοι και τα ΝΠΔΔ αυτών να υποβάλουν τον σχετικό πίνακα στον διαδικτυακό τόπο ( https://aftodioikisi.ypes.gr/prosopiko_TA/ ), το αργότερο έως 27-7-2020. (ΥΠ.ΕΣ. 42452/08.07.2020)

 

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 καλούνται οι Δήμοι και τα ΝΠΔΔ αυτών να υποβάλουν τον σχετικό πίνακα στον διαδικτυακό τόπο ( https://aftodioikisi.ypes.gr/prosopiko_TA/ ), το αργότερο έως 28-1-2021. (ΥΠ.ΕΣ. 723/08.01.2021)

 

Για το πρώτο εξάμηνο του 2021 καλούνται οι Δήμοι και τα ΝΠΔΔ αυτών να υποβάλουν τον σχετικό πίνακα στον διαδικτυακό τόπο (https://aftodioikisi.ypes.gr/), το αργότερο έως 30-7-2021. (ΥΠ.ΕΣ. 54565/20.07.2021)

 

 

Για το δεύτερο εξάμηνο του 2021 καλούνται οι Δήμοι και τα ΝΠΔΔ αυτών να υποβάλουν τον σχετικό πίνακα στον διαδικτυακό τόπο (https://aftodioikisi.ypes.gr/), το αργότερο έως 15-2-2022 (ΥΠ.ΕΣ. 3996/21.01.2022)

 


VIII. Επισκόπηση δαπανών

Στο πλαίσιο της Επισκόπησης Δαπανών ετών 2020-2022, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει δημιουργηθεί ειδική ενότητα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.ypes.gr/apokentromeni-dioikisi-aytodioikisi/oikonomika-stoicheia-ota/diakriti-parakoloythisi-dapanon-ota-logo-covid-19, με τίτλο «Επισκόπηση δαπανών και δραστηριοτήτων Φορέων Γενικής Κυβέρνησης», στην οποία εφεξής θα αναρτώνται τα σχετικά έγγραφα καθώς και οι αντίστοιχοι συνοδευτικοί πίνακες προς συμπλήρωση.

Οι πίνακες θα αποστέλλονται στη Διεύθυνση Οικονομικών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δ.ΟΙΚ.Τ.Α.) του Υπουργείου Εσωτερικών με ευθύνη των Προϊσταμένων Οικονομικών Υπηρεσιών, αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε επεξεργάσιμη μορφή (αρχείο τύπου .xls), στην ηλεκτρονική διεύθυνση: lgdata_exp@ypes.gr. (ΥΠ.ΕΣ. 51232/13.08.2020)